Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av lifeisabitch - 23 februari 2010 18:54

Jag har så himla ont i magen ikväll e livrädd att jag blivit smittad av maginfluensan.. jag har inte råd att vara hemma igen.. ska bara jobba 2 dagar denna veckan.. ska snart lägga mig i sängen o glo på tv.. o försöka sova tidigt ikväll..

Av lifeisabitch - 23 februari 2010 12:26

Det e jag just nu.. har svårt att komma igång idag.. har städat här hemma o nu återstår bara dusch, handling o slänga sopor..

vaknade första gången vid halv 7 o sen somnade jag om till 9.30

Nån som aldrig är seg är Zigge jag fattar inte var det lilla busfröet får sin energi ifrån..Han busar omkring här hemma o e alltid på glatt humör..

Puma o Zorro e trötta idag men just nu är alla katterna vakna..

Zorro o Puma brukar sova på eftermiddagen.. ibland gör Zigge oxå det men oftast så somnar han inte förrän vid 18 tiden.

Imorgon e det jobb igenr tur att det e en kort dag, fattar inte var all min energi tagit vägen jag brukar vara pigg av mig..

Jaja jag får väl offra mig o slänga mig i duschen så jag kan utföra nåt idag..

Ovido - Quiz & Flashcards