Life Is A Bitch

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av lifeisabitch - 20 februari 2010 15:25

Imorse när jag körde til jobbet kunde det slutat riktigt illa.. jag körde på en rätt bra väg.. de hade plogat rätt bra så jag höll ca 80 km/h.. plötsligt var där snö på vägen o innan jag hunnit bromsa in så hade jag fått sladd på bilen.. jag var jätte nära att köra in i mitträcket o jag sladdade en bit o sen så snurrade bilen kanske 5 varv innan den stannade i snö bara några cm från diket.. jag var skakis som fan o jag fick igång bilen igen o körde till jobb men jisses vad mitt hjärta slog jag blev helt kallsvettig att tänka på vad som kunde hänt jag kunde blivit allvarligt skadad tom dött.. där e lixom inte nån trafik så tidigt på morgonen en helg..

men jag e oskadd o bilen e oskadd.. jag var bara chockad när jag kom till jobbet så min kollega fick köra jobbebilen hela dagen idag o vägen hem gick bra..

 

Jag tänker ofta att Gud måste hata mig för jag måste gå igenom en massa jobbiga saker men ta livet av mig vill han iallafall inte o det e ju tur det=)

 

Nej ibland har man änglavakt o jag har aldrig varit så glad att jag lever som just idag..

Ovido - Quiz & Flashcards