Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av lifeisabitch - 12 februari 2010 16:06

Ibland så mår man så himla dåligt utan att veta varför.. var hos en kompis o sen körde vi o tvättade bilarna o efter det så mådde jag så fruktansvärt kasst kändes som jag skulle få en ångest attack så jag körde hem.. hon blev säkert kinkig nu för jag inte följde med dem till djuraffären men jag pallar inte ha på mig masken just nu.. det har inte hänt nåt o jag vet inte varför jag mår så här.. känns bara som jag vill sätta mig ner o gråta tills tårarna tar slut.. Jag begriper mig inte på mig själv just nu o jag orkar snart inte ha det så här längre... just nu funderar jag starkt på att flytta härifrån o börja ett nytt liv nån helt annanstans.. tänk så skönt det hade varit...Det händer aldrig nåt roligt o jag träffar bara samma gamla människor.. jag vill träffa nytt folk o festa... dricka bort attackerna o må bra... jag måste ta tag i mitt liv innan det blir försent.

Av lifeisabitch - 12 februari 2010 09:43

Idag är jag ledig så himla skönt alltså.. katterna e ute på balkongen med dörren stängd denna gången för det e -6 grader ute o jag e störtförkyld så jag vill inte frysa.. de tar det bra annars brukar de hänga på dörren o vilja in så fort jag stängt den..Igår åt zorro ravioli.. skumma matvanor mina katter har hehe..

Jag har precis stigit upp e så seg dessa dagarna.. hade spelat in vampire diaries igår o shit vilken bra serie det var så den kommer jag fortsätta att se..

undrar vad som händer idag ??

Ovido - Quiz & Flashcards