Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av lifeisabitch - 16 februari 2010 19:53

Zigge e den vildaste kattunge jag nånsin haft.. ligger under mattor o nu skulle han undersöka min värmeljushållare på väggen.. suck.. han blir alltid som vildast på kvällen då jag e som tröttast o då e ju tålamodet inte lika stort..

Idag har jag jobbat 7.30-16 jag hatar att jobba så länge efter jag jobbat kväll för dampkatten höll på när jag kom hem o han gav sig inte på länge lät som han låg under mattan o tuggade.. sen vaknade 1 timme innan larmet o somnade om så jag var som en zombie på jobbet imorse..

Puma o Zigge har lekt nu ikväll så gulligt att se Puma tycka om Zigge. det har suttit långt inne men nu verkar hon gilla honom..

Jag har precis tagit ett hett bad o jisses det var hett.. brände nästan mig.. så nu sitter jag i bara nattlinne o svettas.. ska glo på tv nu men ha det   

Ovido - Quiz & Flashcards