Life Is A Bitch

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av lifeisabitch - 27 februari 2010 13:34

Idag vaknade jag redan halv sju o det märks nu jisses vad trött jag blev.. jag har hunnit med en massa idag.. städat = dammat , dammsugit o torkat golven. Jag har färgat mitt hår svart igen jag älskar att ha svart hår =)

nu håller jag på att tvätta o sen ska jag hem o fira min pappa ikväll..

Av lifeisabitch - 27 februari 2010 00:07

En av katterna bajsade i mitt sovrum i förrgår.. de har aldrig gjort nåt sånt innan o lådan var ren.. e det en protest mot foderbytet eller nån av dem e sjuka??? svårt att veta vem det e men eftersom det var en stor hög så gissar jag på Puma eller Zorro.. Zigge e för liten för att göra en sån hög..

Jag har haft ont i magen o mått illa nu ett tag o idag fick jag en magkatarr tablett av en kompis o sen dess har jag inte haft ont o inte mått så illa så det blir att fara till apoteket o köpa..

Idag har jag månadshandlat för 1000 kr o sen så var det smörgåstårta efter det på kalas o sen var det strömavbrott i 2 timmar .. hela byn var mörk lite läskigt för det blir så otroligt tyst..

Imorgon e det städning o färga håret o tvätta  o sen kalas igen som står på schemat..

Ovido - Quiz & Flashcards