Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av lifeisabitch - 9 februari 2010 23:02

Ikväll var jag hos han (J) han åker på torsdag o jag var rastlös o han ville att jag skulle komma innan o då sa jag vi får se men idag kände jag att jag ville träffa honom innan han åkte..Det gick bra vi rök inte ihop iallafall.. synd bara att han skulle upp jättetidigt så jag hann bara vara där ca en timme.. men men får se vad framtiden utvisar.. en liten del inom mig anser att vi kan säkert bli lyckliga medans en annan del säger att vi e för olika men det e ju bara att testa o se.. går det så går det annars e det ju inte värre än att lämna honom o jag har ju lämnat killar förr.. jag e jätte pigg idag fattar inte hur jag ska kunna somna .. ska upp imorgon bitti o jobba igen o sen ska jag o en kompis till Rusta o skvallra lite =)

Av lifeisabitch - 9 februari 2010 15:18

då var första jobbedagen av 3 avklarade.. skönt minsann.. Jag blev mega sleten just nu efter middagen som var falukorv i ugn o hemmagjord potatismos..Zorro ligger så sött på ryggen i soffan o blir väldigt surig varenda gång jag rör hans ena baktass. han e lite kittlig hehe..Zigge leker o leker o Puma tittar surt på honom o verkar tänka att han e en jobbig liten jäkel..

Puma ligger just nu o rullar sig på mattan..

de e så söta o jag älskar dem så mycket =)

Ovido - Quiz & Flashcards