Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av lifeisabitch - 10 februari 2010 23:39

idag jobbade jag mellan 7.30-13.15 sen blev det lunch med en vän o sen rusta.. jag köpte tresme schampoo hoppas det e bra.. för det e en jätte stor flaska.. sen följde jag med hem till kompisen o kollade film o nu när jag e hemma så e katterna sjövilda.. de har saknat sin matte..

Imorse var det sista gången att ge Zorro tabletterna.. Puma o Zigge ska dock fortsätta till lördag.. Jag är trött men inte så trött så jag kan sova tur att det e jobb imorgonkväll o inte imorgon bitti..

Det var trevligt hos J igår o jag har nästan bestämt mig för att jag ska satsa.. men det får vara när han kommer hem igen.. han ska iväg nu ju i några veckor..

aja nu ska jag gosa med pälsbollarna lite =)

Ovido - Quiz & Flashcards