Life Is A Bitch

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av lifeisabitch - 4 februari 2010 18:58

blir det idag men det e för jag inte har nåt annat för mig idag.. det var ovanligt stark PMS som gjort att jag mått så dålig för jag fick mensen innan o nästan medetsamma så släppte illamåendet lite..skönt=)

Tänk man har den varenda månad men ändå kan den få en att må så dåligt nästan varje gång.. sitter o väntar på halv 8 hos mig har missat det hela veckan så får se finalavsnittet ju =)

Av lifeisabitch - 4 februari 2010 14:01

Jag mår fortfarande illa o ont i magen har jag men jag känner mig mycket piggare nu ändå.. ska prova o ta en ibumentin senare o se om värken försvinner.. jag e mer o mer övertygad om att det e Pms eller mensvärk eftersom jag varken kräker eller har diarre så tror jag inte att det e magsjuka..

Katterna sover o jag överväger om jag ska sitta i soffan o glo på tv eller ligga i sängen o glo på tv..

Innan badade jag för att lindra värken o det hjälpte för stunden..

Jag e jätte rastlös nu men orkar inte gå ut en sväng .. hm hm vad ska jag hitta på ? Vill inte väcka katterna för de behöver sin skönhetssömn annars blir de bara sura o tvära..

Har funderat lite till över den här killen J o jag vet inte känns som jag bara leker med hans känslor för jag kan inte bestämma mig för vad jag vill..hatar att vara så velig o jag hatar att jag e så taskig mot honom..

Av lifeisabitch - 4 februari 2010 09:52

känner jag mig idag... mår fortfarande jätte illa o inatt har jag haft krampor i magen men annars känner jag mig lite lite piggare..

Idag gick det bättre att ge katterna medicinerna o peppar peppar så har ingen av dem spytt än.. Solen skiner o det e minus 3 grader ute.. det har slutat snöa o katterna e ute o leker i snön på balkongen..igår kväll o i morse fick jag sms av den jag minst tänkt o han sa att han var kär i mig o sånt.. jag vet inte vad jag ska tänka eller känna.. Jag har betett mig så otroligt illa mot honom så jag fattar inte varför han fortfarande vill ha mig.. o det första han sa till mig var att han inte skickade sms o det var just vad han gjorde igår .. han ville bara säga att jag skulle krya på mig för han hade läst på facebook att jag var sjuk..det blir svårare o svårare att ta avstånd från honom när han verkligen försöker....

Ovido - Quiz & Flashcards