Life Is A Bitch

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av lifeisabitch - 22 februari 2010 18:46

Umgicks med en kompis idag visade sig att hon mest troligt har maginfluensa för hon mådde illa o precis innan jag gick hem så kräkte hon.. fy fasen hoppas jag inte får det.. blä o usch..

har sovit nu lite i eftermiddags, vaknade jätte tidigt imorse o kunde inte sova..Jag har dessutom varit jätte trött nu ett tag. jag som tidigare var kvällspigg e nu jätte trött på kvällarna.. Katterna busar o har sig som alltid..

idag har jag fyllt på spolarvätska för den tog slut igår när jag hade kommit halvvägshem så jag såg inte ett skit..

ha en bra måndagskväll alla =)

Av lifeisabitch - 22 februari 2010 06:29

Jag kan inte sova idag så jag tänkte jag bjuder på lite bilder av katterna som jag fotade igår.. idag ska jag till badet med en kompis o hennes dotter.

 

Zorro

 


Puma 

Zigge är närgången mot kameran    Är jag inte söt ??

 Va ser du mig?? 


har precis gäspat        där är nåt intressant på golvet  

Ovido - Quiz & Flashcards