Life Is A Bitch

Alla inlägg under januari 2010

Av lifeisabitch - 1 januari 2010 23:03

fruktansvärt att katthemmet i Nybro har brunnit ner... stackars alla katter som miste livet o blev skadade o det e synd om de som äger hemmet oxå.. mina tankar går till dem..

 

ikväll har jag pratat en del med ett gammalt strul som vill ha mig tillbaka o jag känner att jag mer o mer vill ge han en chans.. jag vet inte varför men han verkar lugnare denna gången o han har nog fattat att hans skitstövel stil inte funkar på mig för då e det bye bye..

 

Alla förtjänar väl en andra chans eller??

 

ikväll har jag hängt in tvätten o kelat med pälsbollarna.. fan vad man kan sakna dem även om jag bara var borta ca 24 timmar från dem...

Zigge o Zorro ligger här i soffan o sover hos mig.. de skulle bara veta hur mycket jag älskar dem o hur glad jag e att de finns hos mig o hur trygg jag känner mig i deras sällskap.. fast de vet säkert att jag älskar dem.. det hoppas jag verkligen att de vet...

 

jag tänkte se ocean twelve idag men jag förlorade intresset rätt fort för den så nu funderar jag på att lägga mig istället för jag e rätt trött idag...

innan satt jag i soffan o drack te o hade tända ljus i hela rummet.. mysigt som tusan..

 

jag hatar att ha mens.. känner mig som en boll o känslig blir jag kan börja gråta för inget för att i nästa sekund vilja slå ner nån... jaja den brukar iallafall inte vara så länge så det ska jag vara tacksam för..

 

Hur har förresten er nyår varit ??

Av lifeisabitch - 1 januari 2010 14:39

så då e det 2010 nu känns konstigt att skriva det faktiskt e ju så van att skriva 2009..

Nyårsafton firades o Ljungbyhed det var roligt var lite blyg i början kände typ nästan ingen men sen lossnade det o det var riktigt skoj..=) sov över där o kom hem för ca en timme sen.. katterna var som vanligt glada att se mig men det e de även om jag bara e borta en timme.. jag mutade dem med mycket blötmat o rullade ner o stängde fönstret i sovrummet så de kunde gömma sig där om de blev rädda men känner jag dem rätt så satt de i fönstren o glodde.. de e tuffa mina små =)

jag e skit trött nu fy fasen sov inte jätte bra i natt för de snarkade som fasen o jag sov på en madrass på golvet.. o deras hund slickade mig i ansiktet hehe..

nu ska jag slappa vidare i soffan ska se om där e nån bra film att glo på idag eller nåt..


Ovido - Quiz & Flashcards