Life Is A Bitch

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av lifeisabitch - 7 januari 2010 20:52

fick precis reda på att en kollega tagit livet av sig.. shit jag kände inte henne för hon jobbade natt inne på boendet... men ändå man blir lite omskakad ändå.. jag ser en person framför mig hela tiden men jag vet inte om det var hon... så jädra hemskt.,...............

Av lifeisabitch - 7 januari 2010 16:36

Nu har jag äntligen införskaffat en rattmuff lite pinsamt bara att där står sex on wheels på den men ja ja har satt text neråt hehe..

varit o små handlat lite idag o har precis ätit lite chips o dippa lääängesen jag åt det sist.. funderar starkt på att ta ett varmt bad snart så jag får upp värmen o sen mysa omkring i morgonrock resten av kvällen..

Inatt hade jag en sån mardröm så jag var fasen helt livrädd när jag vaknade imorse kl 6 o jag kunde inte somna om o sen när jag skulle ner i tvättstugan kl 7 så var jag fortfarande livrädd.. hatar att drömma så verkligt..

Imorse vid 4 väckte puma mig när hon spydde sen efter det så var det gosdax tyckte alla katterna så jag hade puma på mig Zorro låg på axeln o zigge låg ihoprullad runt min andra handled.. så jag kunde omöjligt somna om.. kunde inte röra mig men hade inte hjärta att ta bort dem för puma vill inte gosa så ofta..

 

ska se filmen break up ikväll på 3an verkar bra..

 

jag såg tillbaka till cold mountin innan o utan att jag märkte det så började mina ögon rinna.. den e så jädra sorglig...

jag har börjat älska såna romantiska filmer o jag gråter till varenda en av dem men mot killarna har jag blivit så jädra kall så jag känner knappt igen mig själv..

 

jag har beslutat mig lite för att han som vill ha mig tillbaka får ta nästa steg eftersom det e han som vill ha mig tillbaka o han verkar inte engagera sig.. rent ut sagt så e han en jävla skitstövel... så jag vet inte ens varför jag vill ge det en chans till... det e nog att jag inte vill vara ensam längre så då duger han...

han som vill att jag ska komma hem till honom hela tiden har jag beslutat mig för att inte träffa, jag vill inte längre o jag orkar inte falla igen för honom så för att skydda mig själv så måste jag vara hård o släppa honom... jag kan ha honom som vän men inte gå hem till honom mer..

 


Ovido - Quiz & Flashcards