Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av lifeisabitch - 6 januari 2010 09:33

jag har  blivit förkyld igen .. rosslig o krasslig men det e väl denna årstiden som gör det.. idag vaknade jag halv 9. skönt att nästan har sovit en hel natt , huvudvärken har inte vaknat riktigt än hoppas den håller sig borta..

 

idag ska jag till busfrabriken med en kompis o hennes barn o kusin.. då gäller det att värken inte finns där för där e så hög ljudnivå.

 

igår skrev han som jag bestämt att inte umgås mer med o han verkade så ledsen o ensam.. han sa att hans kompisar inte brydde sig om honom längre o verkade så sura .. han ville att jag ska komma hem till honom ikväll o ta en grogg.. jag vet inte vad jag ska göra faktiskt jag har lovat mig själv att jag ska inte falla för honom igen men sen så e han en bra kompis o det känns som om jag sviker honom om jag inte umgås med honom...vi har alltid lyckats vara kompisar fast vi har gått igenom en massa skit.. men samtidigt tycker jag synd om honom att han e så ensam för han e en underbar kille. Anledningen till att det inte funkar mellan oss är att han vill inte ha ett förhållande o jag vill det. Han e allergisk mot katter o jag har 3 st..

 

jaja får försöka släppa tankarna nu o bara njuta av min lediga dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards