Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av lifeisabitch - 30 januari 2010 21:14

Usch katterna har sovit hela dagen o eftersom det har varit så skönt att de har varit stilla o lugna så har jag inte väckt dem nåt jag ångrar nu.. nu börjar de vakna till liv o e utvilade o busiga..Känns som om jag inte kommer få så mycket sömn inatt pga att de kommer vara pigga hela natten..

jag e helt inne i boken så länge vi båda andas har nästan läst ut den.. så fort jag lägger den ifrån mig så vill jag läsa mer.. men jag har bestämt att jag inte ska läsa mer idag för jag börjar få ont i huvet o ser suddigt så jag har nog överansträngt ögonen.. ska slötitta på tv ett tag innan jag kryper ner i sängen o somnar lugnt o fridfullt hoppas jag =) jag trodde det skulle vara riktigt hemskt o urtråkigt att alla mina vänner e upptagna denna helgen så jag e helt själv men det e underbart skönt faktiskt.. inte för att det inte e skoj att umgås med mina vänner men det e ändå skönt att bara koppla av o ta det lugnt o ladda batterierna igen..

Av lifeisabitch - 30 januari 2010 12:18

Jag bloggade har haft mycket att göra o ingen fritid typ..Katterna ätr fortfarande pencilin o de turas om att kräka.. Zigge kräkte up tabletten igår o idag var det Zorros tur..Just nu är de trötta o sover men de har varit igång innan idag.. varit ute på balkongen o lekt i snön..

jag har sagt upp kontakten mer eller mindre med killen jag inte visste vad jag ville med o stundtals ångrar jag det o stundtals känner jag att det var rätt beslut.. men när jag såg vad han skrivit på Facebook så högg det till i hjärtat lite.. han hade haft en romantiskt kväll med nån..

idag har jag städat , dammsugit o dammat o bytat kattmat o fyllt på nytt vatten till katterna o matat fiskarna hehe...

jag har köpt den sista boken i Twllight serien så länge vi båda andas.. har läst lite i den o den e ruggigt bra.. ska läsa lite mer senare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards