Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av lifeisabitch - 3 januari 2010 20:58

Så nu har jag ändrat utseendet på bloggen.. vad tycker ni? jag tycker den blev tjusig hehe..

 

fy fasen nu ikväll e jag mega varm yr o ont i huvet hoppas det går över inatt. tror det kan vara lite sömnbrist så filmen spelar jag in pallar aldrig vara uppe till kl 24 idag med denna skallebanken...

Av lifeisabitch - 3 januari 2010 16:52

idag ringde en kompis o väckte mig kl 10 o frågade om jag ville fika för hennes dotter var rastlös.. jag hade varit uppe o städat bort jule till kl 3 inatt så jag somnade typ halv 4.. klart man ställde upp så efter en snabbdusch så bar det av till macdonalds =) mm gott var det.. sen körde vi till ett ställe där hela sjön blivit is så vi gick på isen =) faktiskt första gången jag går på en sjö som blivit till is.. i det samhället jag växte upp så fanns det ingen sjö.. härligt var det iallafall o man såg hur lycklig barnet var när hon hoppade o hade sig på isen... sen kom mamma o pappa o brossan för pappa skulle byta lås på toadörren men de nya låsen passade givetvis inte så det fick vara men det var trevligt med besök ändå tyckte både jag o pälsbollarna..

nu sitter jag här med skallebank o niagrafall känns det som hatar när man blöder igenom allt.. hoppas det förbannade mensen slutar snart.. blir så trött o ont har jag..

tänkte jag skulle försöka se åter till cold mountin ikväll men den vara ändå till 24 o jag ska upp o jobba tidigt så jag får se hur länge jag orkar vara uppe =)

 


Ovido - Quiz & Flashcards