Life Is A Bitch

Alla inlägg under januari 2010

Av lifeisabitch - 13 januari 2010 20:37

Jupp nu har jag äntligen blivit av med den fula frissan jag hade.. o ny färg blev det oxå.. =)

Av lifeisabitch - 12 januari 2010 10:13

Ibland känns det som om ingen bryr sig om mig längre... mina kompisar e så upptagna med sitt o verkar inte orka bry sig om mig längre..De enda som bryr sig om mig e de killarna som vill ha mig i säng.. de kan hitta på allt möjligt att säga för att få sin vilja igenom.. jag fick höra en del igår kväll av min bästa kompis vad en av dessa killarna sagt o det var inget trevligt att höra.. jag hade precis börjat lita på honom igen o han var så gullig o kallade mig baby o allt..så får man veta att han vill sätta på min bästa kompis o skiter totalt i mig o mina känslor för vi har aldrig varit ihop.. men ursäkta så jävla mycket att man kan ha känslor ändå.. jag hade blivit skitledsen om han o hon hade gjort nåt.. inte för att hon skulle det tror jag verkligen inte... men hade hon gjort nåt så hade vår vänskap varit över för hon vet hur mycket jag tycker om honom så det hade varit det största sveket.. då hade jag fanimej tagit mitt pick o pack o flyttat långt iväg o bytat alla mina nummer.. då hade ja brytit helt med mitt gamla liv.. det har jag iofs ibland lust att göra ändå.. jag pendlar mellan att må bra o inte må bra o just nu mår jag inte bra... jag har märkt att jag har blivit så osocial på min fritid vill helst vara hemma o inte umgås med nån..o det e inte likt mig alls..

pratade med en gammal kompis igår på msn o det var bara han o han o han hur han hade mått o mår o sånt.. visst han hade mått skitdåligt o så innan men hur hade det varit om han frågat hur det var med mig o sett bakom mitt det e ok..

 

fast inte ens ni verkar bry er längre för det e knappt nån som läser längre...

Av lifeisabitch - 11 januari 2010 19:26

vet inte vad jag ska göra.. vad jag ska känna ... hur jag ska må...

vem jag ska välja....

 

trodde verkligen han hade förändrats men det var bara ett spel.. ett elakt spela för att få mig dit han vill.. varför ska det vara så svårt att vara ärlig mot mig jag e alltid ärlig mot dem o jag får fan bara skit tillbaka.. jag orkar inte o vill inte ha det så här längre men hur ska jag komma ifrån det hur ska jag hitta den rätta vägen...????? många frågor men inga svar =(

Av lifeisabitch - 10 januari 2010 20:32

Idag kontaktade min gamla kk mig igen efter typ 6 veckors tystnad.. jag var på jobbet o när jag berättade att den senaste killen lämnat mig så sa han gumman  då.. annars brukar han kalla mig lilla vän..

en annan kille som jag tycker om har börjat kalla mig baby.. sött =).. så jag har haft många smeknamn idag hehe..

mår illa nu men det e säkert bara för att jag vet att maginfluensan går o sen så har jag ätit onyttigt som fan denna helgen o det klarar inte min mage en längre stund...

Av lifeisabitch - 10 januari 2010 15:47

Idag på jobbet så har några vårdtagare insjuknat i maginfluensa o även 3 i personalen ligger i det nu.. fy fan hoppas jag inte får det.. när jag kom hem så hängde jag ut kläderna på balkongen så de luftas ( det e ju minusgrader ute) o hoppade snabbt in i duschen..

alla katterna ligger här i tv rummet o halvsover.. snart e det inte många dagar kvar tills lille zigge ska kastreras.. hemska tanke.. men jag vet att han kommer må bra av att bli kastrerad. O det e nåt jag tycker alla kattägare ska göra med sina katter..

Zorro fick nåt anfall igår o kunde inte andas men han piggnade till otroligt fort så det var bara ett litet anfall tack o lov.. nu ska jag bara slötitta på tv.. dessa dagarna har jag varit så otroligt trött.. somnat jätte tidigt på kvällen o sover i princip hela natten o ändå e jag jätte jätte trött på morgonen o hela dagen..

Av lifeisabitch - 9 januari 2010 15:58

Det första man möter när man kommer hem e en polisbil som står parkerad utanför.. de går in i huset mitt emot.. jaja bor man i ghettot så gör man hehe..

har jobbat idag.. haft en rolig men kall dag.. fy fasen vad jag frösit idag så imorgon så ska jag banne mig ha en annan jacka o varmare kläder på mig..

skulle köpa kattsand idag men tror ni inte att den var slut .. grr när jag körde ens ärende till den byn för att köpa det...

sitte just nu o pratar med en kille på msn se hur länge det går innan vi börjar bråka som alltid..

Av lifeisabitch - 8 januari 2010 23:52

morgonen började på jobbet med att de högsta cheferna kom o samlade oss o berättade att kollegan tagit livet av sig.. många kände henne o blev jätte ledsna.. jag tänkte på fel person men när en kollega visade henne på facebook så kände jag omedelbart igen henne.. tragiskt när nåt sånt händer..

idag har jag lärt mig en massa nya grejor så himla skoj o jag har äntligen fått inloggning så jag kan börja jobba extra..

nu ikväll var jag bortbjuden på middag fick stek mums så gott =) sen spelade vi lite buzz o jag kom hem för 10 min sen typ.. slappar lite framför datan för att gå o lägga mig sen ska upp o jobba tidigt imorn.. o tack vare detta skitvädret så måste man gå upp extra tidigt för att det e halt ute..

 


Av lifeisabitch - 7 januari 2010 20:52

fick precis reda på att en kollega tagit livet av sig.. shit jag kände inte henne för hon jobbade natt inne på boendet... men ändå man blir lite omskakad ändå.. jag ser en person framför mig hela tiden men jag vet inte om det var hon... så jädra hemskt.,...............

Ovido - Quiz & Flashcards