Life Is A Bitch

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av lifeisabitch - 15 januari 2010 19:32

klart.. Zigge blev kastrerad idag och jag fick prata med en jätte trevlig veterinär och fick medicin utskriven till alla 3.. i 28 dagar ska jag slåss med dem för fy fasen vilken kamp det var.. Zigge var den enda som var snäll men han hade oxå betydligt mindre tabletter att få ner..Zorro slogs för sitt liv o morrade o skrek.. Puma vägrade att äta blötmaten efter men nu äter hon torrfoder så det e säkert ingen fara med det.. veterinären sa att jag skulle ge det i samband med mat för det kunde ge magproblem annars..

tänk att jag ska ha det så här i 28 dagar fy fan.. kommer vara arg varenda morgon fast hoppas att de vänjer sig..

Zorro bet mig i fingret men men vi ska klara detta.. o efter dessa dagarna så e de äntligen friska hoppas jag =)

Av lifeisabitch - 15 januari 2010 00:51

Har nästan precis kommit hem från jobbet.. nu e jag äntligen ledig i 4 dagar så skönt..

Det som skulle bli en enkel lämning av zigge för sin kastrering blev att jag ska släpa med alla katterna till veterinären för jag ringde idag o sa att mest troligt har zigge klamydia så då ville veterinären kolla på alla katterna innan han satte in behandling..

Katterna har nu fastat sen kl halv 4 typ  tyvärr måste ju alla fasta för zigges skull o Zorro e på ett jävla humör redan slåss med både zigge o puma så tänk hur han blir imorn.. han brukar vara jätte aggressiv hos veterinären tänk hur han kommer bli nu när han e hungrig oxå..fy hemska tanke..jaja får ta striden då.. håller på att diska matskålarna o vattenskålarna nu får ju passa på när de inte ska användas.. så fort den maskinen e klar så hoppar jag i säng.. har ställt klockan på halv 8 imorn.. sletet men sen har jag hela dagen på mig att ta det lugnt.. ska tvätta vid 12 o hämta Zigge vid 15 om allt går som det ska... håll tummarna =)

Ovido - Quiz & Flashcards