Life Is A Bitch

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av lifeisabitch - 2 januari 2010 10:21

Fy fasen vad jag var trött i morse orkade knappt ta mig ur sängen men nu e jag i allafall duschad. har kommit en bit på vägen..katterna e faktiskt vakna allihopa.. Zigges ögon ser lite äckligare ut igen.. suck att de aldrig kan bli bra..

Zorro o Puma rök ihop innan så jag fick sära på dem, fattar inte varför zorro ska på henne hela tiden..

Annars har husfriden funnits sen jag slängde ut Zorro på balkongen för nån dag sen.. det gjorde nog susen på den lille argbiggan hehe..nu ligger han på klätterträdet o han e så vacker den katten alltså.. har så fina gröna ögon..

Puma ligger högre upp på klätterträdet o ser så fridfull ut.. Zigge ligger på mattan vid soffbordet.. det e otroligt hur lik han e Zorro när han var liten fastän de inte är syskon eller ens släkt.. zorro sov oxå alltid på mattorna istället för soffan när han var liten..

 

Solen skiner o det är ca -8 grader ute idag.. ikväll ska jag hem till mina föräldrar med J o hennes sambo o hennes dotter..

blir en massa mat ikväll så jag tänkte bara äta lite cornflakes nu...

Sitter o Lyssnar på Calle o Erik från idol på spotify. bra låtar o bra sångare..

 

ha det så bra i vinterkylan allihopa =)


Ovido - Quiz & Flashcards