Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av lifeisabitch - 14 januari 2010 10:05

igår hann jag med jätte mycket.. fixade tid till bilen på verkstaden, klippte mig , färgade håret o jobbade 7-16.. ibland har man ångan uppe.. slocknade rätt tidigt igår kväll, sov nästan hela natten.. idag ska jag jobba 16-24 så katterna blir utan mat kl 15.30 typ för Zigge ska ju kastreras imorgon o då ska jag försöka övertala en vet att skriva ut medicin utan att ta ögonprovet för 1200 kr..  håll tummarna att jag lyckas =)Alla 3 katterna behöver behandlas.. för det gick inte att fixa det genom förmedlaren.. hon vill betala tillbaka förmedlingavgiften om jag vill ha den.. men jag vet inte.. känns lite småaktigt att ta tillbaka den på ett sätt men på ett annat sätt så har han kostat mig skitmycket pengar.. har inte svarat henne..

igår skickade  M en massa sms igen o han frågade om vi inte kunde busa nån dag o jag svarade bara vet inte... jag vill egentligen kapa hela mitt förflutna men de jävlarna låter mig inte gå vidare de kontaktar mig hela tiden.. A har inte kontaktat mig sen jag fick reda på att han raggar på min bästis precis som om han vet att jag vet fastän jag ska låtsas som om jag inte vet.. det e tur att han inte hört av sig för jag e så himla arg på honom.. jävla idiot som inte kan vara ärlig..

jaja nu ska jag inte gå o må dåligt över honom för han e så INTE värd det..

Ovido - Quiz & Flashcards