Life Is A Bitch

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av lifeisabitch - 4 januari 2010 18:14

här kommer lite fakta om mig =)


Stjärntecken: Vädur

Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt

Piercingar: Ett hål i ett öra o 2 i andra

Tatueringar: japp en blå ros på skuldran

Längd: 1.78

Skostorlek: 41

Hårfärg: brunett

Fräknar: nej

Motto: lär dig livets svåra gåta älska glömma o förlåta

Kär? nej  inte så där himlastormande iallafall

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja i USA eller göteborg

Tycker du att du är attraktiv ? vissa dagar

Dricker du? cider

Röker du? nej men har provat o har feströkt lite då o då

Vilket schampo använder du? naturelle o glow

Vilken parfym använder du? DKNY apple

Vad är du rädd för? att bli övergiven

Gillar du att tvätta? nej men gillar att ha rena kläder =)

Gillar du berg- och dalbanor? ja!

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr inte film

Filmen du köpte? Minns inte

Låten du hörde: taio cruz break your heart

Låten du laddade ner? taio cruiz break your heart

Personen du ringde? min bästa kompis

Personen som ringde dig?min mamma

TV-program du såg? Dr phil

Person du tänkte på? ett strul som jag inte vet om vi ska försöka igen

Favorit…

Låt: taio cruz -break your heart, basshunter -miss you

Sak att göra: träffa kompisar , blogga!

Sport: nej

Dryck: the , mjölk o coca cola

Kläder: på jobb: joggingbyxor o tröja. fritid leggings o klänning

Film: New moon

Bil: e så kass på bilmärken

Serie: Trauma o Paradise Hotel

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Massor av gånger..

Gråtit över en flicka? Nja bara om jag bråkat med nån tjejkompis

Ljugit för någon? ibland men försöker undvika det

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja då

Antal…

Gånger du varit kär? några gånger vet ej exakt

Gånger ditt hjärta brustit? många gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? nej tror inte det

Tjejer du kysst? Ser ingen anledning att jag ska kyssa tjejer

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? en

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1-2 ggr

Senaste…

Boken du läste? läser inte så ofta böcker men funderar på att börja läsa twilligt böckerna

Personen du fick e-mail av?nån dejtingsida

Personen du fick brev av? en kompis i Enköping

Personen du fick sms av? min bästa kompis

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i lördags

Saken du köpte? mat

Vad har du gjort idag? jobbat o nu bloggat o sen slappa

Brukar du svära mycket? ja en del svordomar blir det nog

När stiger du upp på morgonen? jobbar jag morgon så vid 6 e jag ledig eller jobbar kväll 9-10 tiden

Vad har du på dig? joggingbyxor , kortarmad tröja o munkjacka

Vad ska du göra ikväll? slappa framför tvn gosa med katterna

Vad är du allergisk mot? lite allergisk mot katter men ändå har jag 3. lite allergisk mot kvalster oxå enligt min läkare

Var har du ont? just nu huvudet annars brukar jag ha ont i handlederna

Använder du hårspray? ja o wax

Kan du stå på händer? Är världens ovigaste person, kan inte ens göra en kullerbytta

Håkan Hellström eller The Ark? the Ark

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? ja!

Är du glad nu? Jag är nästan alltid glad utåt även om insidan blöder!

Var du glad igår? ja hade en underbar dag en sån dag som fyller på energitanken =)

Vad dansar du till? bra musik när jag e ensam

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad

Göteborg är… ?min drömstad!

Kan du sjunga ? nej inte så bra kanske men sjunger alltid i bilen o när jag e själv

Spaghetti eller makaroner? makaroner!

Land du vill besöka? USA o thailland!

Av lifeisabitch - 4 januari 2010 17:36

varvar ner efter jobbet i soffan o datan.. kollar lite smått på las vegas på femman.. den välbekanta huvudvärken smyger sig på grr.. Katterna har slarvat bort mitt lypsyl som alltid ligger på bordet.. jag e lypsyl beroende så paniken e nära hehe..måste köpa nya imorn för de håller ändå på att ta slut..

idag har det varit en skoj o rörig som alltid.. ett varierande jobb har man minst sagt men det e skoj när det händer saker..  har precis ätit middag fy fasen vad mätt jag e.. trött o mätt.. ska försöka lägga mig i tid idag o försöka ta igen all sömn jag förlorade inatt.. ska se trauma på 3an o sen Paradise hotel på 6an..

idag blev det inget roligt inlägg jag vet men jag e trötter o det har inte hänt så mycket roligt.. jag velar fortfarande fram o tillbaka om jag ska ge honom en andra chans eller inte.. risken e ju stor att det blir som innan o då e det inte ens lönt, men jaja den som lever får se =)

Ovido - Quiz & Flashcards