Life Is A Bitch

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av lifeisabitch - 31 januari 2010 20:52

Idag har jag haft besök av J o hennes dotter det var trevligt.. har mått illa hela dagen men det blir inget mer än det tack o lov.. jag läste ut boken o det var nog den bästa boken jag nånsin läst..beroendekallande för jag har läst drygt 500 sidor på 3 dagar.. jag somnade till innan o det var knappt jag orkade upp när jag vaknade.. har varit jätte trött hela dagen idag oxå..

Katterna sover igen så de lär väl vara pigga o glada senare.. Zorro hade roat sig med att öppna alla skåp utan spärr när jag sov så det var bara att gå runt i lägenheten o stänga igen..lustigkurre den där katten..nu ska jag försöka kolla på film se hur länge jag pallar se den..

Av lifeisabitch - 31 januari 2010 09:27

Natten inatt var ryckig med många uppvaknande.. Zorro var orolig inatt o ville vara på mig hela tiden.. en gång trodde jag han knäckte mitt revben.. Han väger 8 kg o när han sätter sina tassar på vissa ställen så gör det så himla ont.. så trött e jag idag.. Puma spydde så fort hon fått i sig sin tablett men jag vågar inte stoppa i henne en ny för lite kanske hon hann få upp.. Idag snöar det lite igen o det e ca -12 grader ute. kallt kallt.. vill ha vår.. idag blir det nog att läsa i boken igen o glo på tv tror inte jag ger mig ut idag..

Ovido - Quiz & Flashcards