Life Is A Bitch

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av lifeisabitch - 24 januari 2010 22:18

Jag vet inte ens om jag kommer lägga in detta inlägg..

Min själ är tom o skadad o jag ser bara mörker just nu.. jag vill inte längre o det blir svårare o svårare att se ljuset.. Jag har alltid upplevt mig som en positiv människa men snart försvinner hon..Jag skrev ett utlämnade medelande på msn o till svar fick jag det e inte första gången du säger detta så jag tar inte åt mig.. o sen fick jag du e konstig ena sekunden glad o positiv o nästa stendöd.. Ursäkta för att jag inte vet vad jag vill, förlåt för att jag bara strular till det hela tiden.. sorry att jag inte litar på dig, det låter så fint när du säger allt du vet jag vill höra hur vi ska gå i solnedgången o äta romantisk middag när ditt mål hela tiden är att få mig i säng..bygga upp ett förtroende för att sen krossa mig totalt.. du säger att det inte e så men hur ska jag veta det.??? jag vill att du bara ska erkänna att jag haft rätt hela tiden o lämna mig ifred.. Jag orkar inte mer med denna bergodalbana med känslor.. du förstår inte hur mycket jag har gått igenom , vad jag har i mitt bagage... hur ska du kunna förstå du bryr dig inte ens om att fråga..du tror jag e så jävla stark alltid men jag är INTE det.. jag slåss med paniken som river inombords som DU framkallar... snälla bara låt mig va..snälla du knäcker mig snart...

Av lifeisabitch - 24 januari 2010 19:36

mitt liv e just nu kaos!!! jag har fått göra saker som jag inte vet e rätt eller nåt.. känner mig som världens elakaste person nu...

Ovido - Quiz & Flashcards