Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

avläsning

Av lifeisabitch - 21 januari 2011 09:33

Igår blev jag avläst och det var lite kusligt för det var otroligt mycket som stämde.. Tänk att vissa människor har den gåvan.. Enligt hon som avläste mig har jag oxå en gåva men jag ignorerar den. Men i framtiden när jag e redo kommer den att utvecklas..

Ska ta upp tarotkorten igen, har velat det länge men nåt har kommit ivägen hela tiden..eller så har jag omedvetet hittat på olika anledningar för att slippa..

Idag måste jag iväg innan jobb o fixa en ny värmelampa. den gick inte att rädda idag, har mixtrat många ggr med den innan men idag gav den upp.. får köra ändå till ängelholm för det men jag tänkte att jag hälsar på mamma efter det så slipper jag köra tillbaka hit igen för då e jag redan nära jobbet, börjar jobba kl 15.

Pumas svans e konstig, precis som om den e förlamad. Iallafall halva svansen.. hon går med den neråt nu och hon har alltid gått med den uppåt o yttersta delen verkar "död".Men i övrigt mår hon bra o busar o hoppar o har sig. Hon har inte ont i svansen för jag har känt igenom den + roten..

 

nej nu får jag sätta fart ska hinna med en massa idag innan jobbet


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards