Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

fullt ös

Av lifeisabitch - 28 april 2011 08:36

dessa två dagarna har det varit fullt ös hela dagarna o jag gillar det, igår var det väla o familia som gällde, köpte en klänning till J:s dotter o en solhatt till hennes son. bodylotion och nya skor till mig.. har många skor nu synd bara att jag får skoskav av dem alla..

Idag ska vi till Hässleholm o hälsa på en kompis och sen ska vi till Ängelholm o köpa mat till alvin. funderar på att köpa en pinkie till honom, äckligt som fan men han blir mätt länge... o jag kan ju gå ifrån rummet när han äter den..

Måste oxå till apoteket idag min pulmicort e slut och jag behöver ju den för att andas normalt..

Katterna busar o har sig här hemma så härligt att se.. funderade lite på att försäkra dem men då kommer försäkringen inte täcka chlamydian om de skulle få tillbaka den eller följdsjukdomar.. så då känns det inte så jätte lönt att försäkra dem faktiskt o dessutom verkar Puma för gammal för att försäkras för hon e 8 år ca. så jag lägger det på is lite.. har ju haft rätt bra tur med dem hittills.. o det handlar inte om att jag inte älskar mina katter för det gör jag så otroligt mycket...jag sätter ju tom min egen hälsa på spel för deras skull

 

nu måste jag göra mig iordning.. hej svejs

 
 
kattfamiljen

kattfamiljen

1 maj 2011 20:54

Har för mig att agria försäkrar även gamla katter :-)
Och de kan ju bli sjuka på andra sätt tex bryta benet när de busar, få tex urinvägsinfektion eller ja vad som helst. Men självklart är det ditt beslut :-) Finns ju andra sätt att lösa det på också tex ta ett lån om olyckan är framme. Eller om man har gott om pengar så tycker jag inte en försäkring behövs om man ändå har pengar att ta av.

Sv:
Visst är hon söt lilla Luna busan :-)

http://kattfamiljen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards