Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av lifeisabitch - 13 januari 2011 08:57

Idag vaknade jag redan kl 7. kunde omöjligt somna om så jag gav upp. åt lite frukost och sen började jag göra våfflor. tänkte att idag på jobbet ska jag ha med riktig mat, nutrilett står mig upp i halsen nu så jag behöver nog ett litet avbrott hehe..

Katterna har fullständig damp här hemma, helt vilda e de så jag knappt orkar med dem just nu. de är tom uppe på fläkten o klättrar.. suck undrar om de börjar få vårkänslor nu när det e lite värmare?

Idag ska jag börja jobba kl 13.15 lång tur idag men det funkar det oxå =)

Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig ut i byn o hämta mina paket som kommit.. ska bli spännande o se om petal cleanse verkligen fungerar.. Hoppas det för det e lite kämpigt att äta medicinen hela tiden. jag pendlar mellan att vara mega trött och pigg. men men det ska gå kunde varit värre..

Igår kväll var jag hos J o kelade med hennes barn =) de e så underbara de barnen. Lillemannen e ju bara drygt 3 veckor och flickan e 4 år. Känns så härligt att jag får finnas i deras liv =) o jag ska ju bli gudmor till lillen...

Har ont i min visdomstand eller tandköttet runt om e svullet..sköljer med sånt bakteriedödande medel så nån gång ska det väl gå över =)

 

Ha en underbar dag för det tänker jag ha =)

Ovido - Quiz & Flashcards