Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av lifeisabitch - 9 januari 2011 22:11

Idag har jag varit på dop.. Det var jätte trevligt förrutom att prästen var så fruktansvärt tråkig och jag påmindes om varför jag inte går i kyrkan.

När jag kom hem så hade katterna fördärvat min toastmaster.. den låg i tusen bitar i köket o jag fattar inte hur i hela världen de kommit åt den.. så jag blev arg på dem men det e inte lönt att straffa dem efteråt o jag vet ändå inte vem av dem det var.

Idag var det sista dagen med betapreden. får se om hostan kommer tillbaka eller inte . jag tror den gör det så det känns som jag borde ringa läkaren o få utskrivet min pulmicort .. men den e så jädra dyr o januari e ju den fattigaste månaden... Nu ska jag snart kolla lite på tv o gosa med katterna innan det e dax att stänga in mig i sovrummet..

 


Ovido - Quiz & Flashcards