Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av lifeisabitch - 8 januari 2011 11:29

Förstår jag mig inte på mig själv har längtat efter älsklingen så mycket varje dag men igår kväll o imorse var jag bara trött på honom.. börjar mer o mer fundera på om det verkligen e meningen att det ska vara vi. är vi helt själva så e det knäpptyst. jag vill ha ett förhållande med bus o skoj o prat. jag har nåt magiskt med 2 månader när den gränsen gått så börjar jag  tveka. Jag vill inte vara utan honom men är det verkligen normalt att känna så här efter så kort tid.?? Ibland när jag tittar på honom så får jag fjärilar i magen men ibland känner jag inget...

blä ska nog ta o sluta analysera isönder det för annars slutar det väl med att jag gör slut o ångrar mig sen....

Idag är det nästsista dagen med betapreden. jag mår bättre men inte riktigt bra. Katterna har vant sig vid att inte vara i sovrummet o jag har vant mig rätt bra oxå att inte ha dem där inne.. sover lite bättre. Idag har jag ont i mitt öga. vete fasen vad jag gjort.

ska snart äta lite o sen jobba och imorgon har jag bytat bort min tur för jag ska på dop =)

 

ha en bra lördag =)

Ovido - Quiz & Flashcards