Life Is A Bitch

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av lifeisabitch - 19 januari 2011 20:10

Fick lite tips så jag har gjort om layoten och nu blev jag nöjdare =)Gillar ni den?

 

Idag fick jag ta bricanylen för första gången.. vaknade i soffan med Zorro på mig och hostade o hostade så jag fick ta lite bricanyl och sen slutade jag hosta..Har tagit det ultralugnt idag och det kändes i kroppen att jag behövde det.

 

vad hittar ni på ikväll?

Av lifeisabitch - 19 januari 2011 12:30

Har ändrat layouten på bloggen

vad tycks?

Av lifeisabitch - 19 januari 2011 11:22

Vaknade tidigt idag med fastän jag inte la mig från ett inatt.. har matat Alvin med lite kackerlackor och syrsor idag så nu e han mätt o glad =)

Puma och Zorro ligger i varsin soffa och Zigge ligger i en av elementbäddarna.. så lugnet råder just nu här hemma. Jag sitter bara o kollar på tv. Har börjat känna av lite biverkningar av medicinerna nu , igår var min röst helt skum, var jätte hes utan anledning och störande var det...

Har inga direkta planer idag utan ska försöka mig på att ta det lugnt för en gångs skull.. Är fortfarande arg på A eftersom han inte ens har brytt sig om att svara på mitt sista sms till han..

Tänkte oxå att jag skulle skriva lite om hur det e att vara allergisk mot katterna..

Det har gåt över förväntan, Jag äter ju en allergitablett varje morgon och andas in pulmicort morgon o kväll. Jag har huvudvärk oftare nu men det beror på allergitabletten, jag är även lite tröttare än jag brukar.  Jag använder ju även petal cleanse och dammsuger typ varannan dag. Jag har börjat vänja mig vid att jag alltid har slem i halsen och är lite hes o låter förkyld emellanåt..

Jag har fått en tid till allergi sköterskan i slutet av ferbuari så då får jag konstaterat att jag inte ha astma.. hehe de tror nog att jag har det men jag tror inte det..

Jag har ju även fått slänga ut katterna från sovrummet och det var nog en välgärning så här i efterhand för jag sover mycket bättre nu när de inte trampar på mig eller jamar mig i öronen.. men det e ju klart jag saknar ju Zorros sällskap.

Katterna har varit väldigt duktiga och är inte så intresserade av att komma in i sovrummet igen. en gång har de smitit in där o ch då hoppade de inte upp i sängen så ibland tror jag de förstår mer än man tror.. jag brukar muta dem med att gå ut på den inhängnade balkongen och då glömmer de att de vill in i sovrummet så det e ju tur att jag tycker om att ha balkongdörren öppen även nu på vintern..

 

Ha en bra dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards