Life Is A Bitch

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av lifeisabitch - 27 januari 2011 09:09

Igår var jag som sagt på lungröntgen och det gick bra, de tog 2 bilder sen var det klart och de ska skicka svaret till min läkare få se om han hör av sig, sen gick vi lite i Ängelholm o åt kina mat jag o mamma sen stack jag till jobbet o hade en stressig kväll o sen hem o kolla datan sen slocknade jag vid 23.30 tur att en kollega behövde vara ledig ikväll för jag hade seriöst inte orkat jobba morgonpasset idag..

Idag har jag städat, tvättat katterna med PC och ska snart slänga mig i duschen innan jag ska hem o färga mammas hår och sen jobba igen..puh denna veckan e uppbokad.

Imorse när jag vaknade så hade jag ett sms från älsklingen där han skrev jag tänker på dig o saknar dig, nästan så jag började lipa.. han brukar aldrig skriva jag saknar dig först o här går jag o tvekar o har mig.. skrev nåt snällt tillbaka =) ...

Tänkte jag skulle leta upp spraykattmyntan o spraya deras leksaker lite så de blir "höga" hehe.. älskar mina små fastän de gör mig sjuk..

nä nu måste jag rusa..

 

PS: Lidl XXL Drickyogurt är nog fasen den godaste jag smakat.. mums jag anar ett beroende =)

Ovido - Quiz & Flashcards