Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av lifeisabitch - 29 januari 2011 19:27

Idag har jag bara tagit det lugnt, har varit en riktig soffpotatis förrutom när jag dammsög o torkade golven.

Jag har borstat katterna o klippt deras klor så nu e de så fina så =)

Zorro har varit jätte kelen idag så han har legat i mitt knä o sovit och det var så mysigt för han har inte varit en knäkatt på jätte länge.

Så skönt att bara kunna ägna mig åt katterna en hel dag, för den senaste veckan var fullbokad. Nästa ser ut att bli likadan

Zigge har varit som 20 katter idag och busat o sprungit rundor här och vält ner saker, han har bråkat med de andra 2 så de oxå fått bus i tassarna men nu sover de och här e så lugnt o skönt =)

Har sett när jag borstade dem idag att alla 3 har längre päls på magen än de har på övriga kroppen. Ni som har katt har era katter oxå längre päls på magen?

 

nej nu ska jag återgå till att göra....inget =)

 

Av lifeisabitch - 29 januari 2011 09:45

Igår var jag ledig o det var så himla skönt. umgicks med J och hennes barn. Älskar verkligen de små liven. Avlastade J med bebisen, hörde de prata när jag bytade på honom att det var så skönt när jag var där för då var de typ barnfria. jag gillar barn och längtar efter egna.

Nu håller jag på o tvätta och går fortfarande i morgonrock och lyssnar på lite rock musik. Katterna spejar ut genom fönstren o leker.. inatt har de nog lekt vilt för tavlorna hängde snett o lycka skylten låg på golvet.. de e för busiga mina små.. Alvin sitter o ser surt på mig som alltid hehe gav han ruccola sallad idag, känns inte riktigt som han uppskattar det..

Var och handlade mat igår så nu kan jag äta igen hehe...

Ska jobba extra imorn och det ger mig ca 300 kr i timmen det tackar jag för =)

 

nej nu ska jag fortsätta att göra absolut inget =)

Ovido - Quiz & Flashcards