Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av lifeisabitch - 16 januari 2011 12:21

Igår var jag och älsklingen ute o åt med mina kompisar. Det var en rolig och trevlig kväll =) Jag o älsklingen var lite ensamma oxå o alltid när vi e tillsammans så brukar vi ha människor omkring oss så det var härligt att det bara var vi 2 lite. Vi skämtade och pratade och hade allmänt mysigt igår=) Imorse åkte han hem tidigt för han skulle jobba. all tviviel som jag har haft denna veckan har försvunnit. Skönt det för det e han jag vill vara med =)

 

Snart e det tid att jobba igen. känner inte riktigt för det idag för jag har så ont i huvet. men sen e jag nästan ledig en hel vecka så jag kan väl stå ut

 

En av mina jobbarkompisar har fått svininfluensan och en svår variant av den oxå. Hon är gravid i 5 månaden och jag e så orolig för dem för hon är en av dem jag umgås mest med på jobbet.. kan knappt tro att det e sant att hon just nu kämpar för sitt o sitt ofödda barns liv.. hon är 24 år och det e absolut inte hennes tid att dö nu.. Jag är inte så troende av mig men jag ber till Gud att hon ska fixa detta..

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards