Life Is A Bitch

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av lifeisabitch - 31 januari 2011 08:51

Idag vaknade jag halv 8 och jag har redan duschat o gett djuren mat o klockan är bara 8.50 snabbt  jobbat för att vara mig hehe annars brukar jag såsa omkring i morgonrock till en timme innan jag ska jobba men idag hade jag lite extra energi innan.. ska jobba kväll idag med börjar 13:15 idag.. velar fortfarande om jag ska ta bort tillgängligheten på onsdag men jag tror jag låter den vara kvar så har jag det gjort så känner jag inte pressen att jobba så mycket extra o nästa vecka igen så jobbar jag bara 2 dagar så då kan jag vila upp mig.. är sleten men men det e bara att bita ihop. så länge jag jobbar så finns inte tankarna där o så länge jag e på jobbet så slipper jag känna..

 

ha en bra måndag =)

Ovido - Quiz & Flashcards