Life Is A Bitch

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av lifeisabitch - 20 januari 2011 20:53

Idag har jag varit ute o gått i detta fina vädret med J. Hon kom upp här kl 12 idag och jag följde med henne ut o gick en lång runda.. sen har vi varit i Hässleholm en runda och nu e jag hemma igen o gosar med katterna.. jag har varut väldigt slemmig o lite hostig idag oxå men jag mår bra o det e det viktigaste.. ska snart prova min locktång.. fick lite nya kläder idag så de e i tvättmaskinen just nu =)

 


Av lifeisabitch - 20 januari 2011 10:13

Idag är det minusgrader igen.. Jag har sovit oroligt inatt, just nu känns det som om jag inte sovit alls... idag ska jag tvätta katterna med petal cleanse igen.. men tänkte de kunde få vara ute lite först för sen får de inte vara ute på hela dagen eftersom det måste torka. Jag har inga planer idag heller och A har inte hört av sig o jag har gett mig fan på att jag inte ska höra av mig först.. spännande o se om jag fortsätter i förhållandet eller om jag blir singel igen..

ska snart se våra bästa år och ge Alvin lite nya grönsaker..

idag mår jag så jädra illa, fattar inte varför jag gör det ibland för jag e inte gravid..

 

ha en underbar torsdag

Ovido - Quiz & Flashcards