Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av lifeisabitch - 10 januari 2011 15:00

Idag ringde min läkarstation up mg för att avboka telefontiden ikväll som jag ändå inte trodde jag hade. jag skulle ändå ringa dit så jag fick prata med läkaren. för min hosta försvinner inte. så nu ska jag ha pulmicort morgon o kväll, allergitabletter på morgonen och bricanyl vid behov.. sen ska jag få röntga lungorna o sen ta astma test igen.. Herre jisses säger jag bara.. känns som jag blev dödsjuk på en gång.. jag känner mig inte sjuk e bara trött idag och hostar lite.. räknade ut vad det ska kosta o hämta medicinen typ 700 kr.. kul i januari men jag måste ju annars blir jag ju aldrig bra.

Mamma e på väg hit nu, hon har köot en elemnetsäng till katterna för nu får de ju inte sova i sängen o den elementsängen som jag har verkar vara Pumas så hon tyckte synd om Zorro o Zigge att de inte hade nånstans att sova direkt..snällt av henne. hon ville jag skulle komma in o m o hämta den men hon e typ aldrig här så det hade varit kul för både henne o katterna o träffas.. så jag ringde henne i morse.

Annars blåser det ute o ser kallt ut så jag väntar nog att hämta tabletterna tills efter mamma varit här ..

Annars har det inte hänt så mycket. var nere hos grannen innan o passade deras dotter medan mamman lämnade den andra pojken på dagis. det e min bästa väns lillebror som bor där så jag passar ju ingen främlings barn.. hon var inte överförtjust i mig men jag satte henne i sin gunga o då gick det bättre.. sen har jag städat o tvättat och nu går diskmaskinen. alltid gör man sånt skoj på sin lediga dag hehe..

 

ha en bra måndag =)

Ovido - Quiz & Flashcards