Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av lifeisabitch - 6 januari 2011 09:12

Denna vintern slår nog rekord i snö.. nu snöar det skitmycket igen =( Hoppas älsklingen kan ta sig hit idag. så inte tågen e inställda. Ska snart städa o slänga lite sopor. Har sovit rätt bra inatt med. har beställt petal cleanse som ska göra att jag ska börja tåla katterna igen. skadar inte att testa. Betapreden gör att jag hostar mindre. ska äta dem tills på söndag sen får jag se hur det utvecklar sig. det går rätt bra att ha dörren stängd men de börjar bli mer nyfikna varför den e stängd så jag får säga till dem varje gång jag ska in där.

Igår var jag hos J och hade jätte roligt där. träffade en gemensam kompis o hennes kille o bebis. Jag o J hade mycket att prata om vi upptäckte att vi inte berättat så mycket för varandra. hon är ju fullt upptagen med sina 2 barn och jag har jobbat och jag vill ju inte tränga mig på..inte för hon tycker det men ändå. nä får väl sätta fart kan inte uggla här hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards