Life Is A Bitch

Alla inlägg under november 2009

Av lifeisabitch - 20 november 2009 08:26

efter att ha sovit hyfsat så vaknade jag kl 7 igen.. nåt magiskt med den tiden hmm? iallafall jag busade med zigge som var på kombinerat bus o kel humör.. Zigge o Puma e uppe o Zorro sover..idag ska jag iväg o handla torrfoder.. Iams torrfoder som ivanliga fall kostar 200 kr säljs nu för 79 kr.. skit billigt o Puma tåler nog inte friskies hon hade såna anfall igår så jag var rädd att jag skulle mista henne..hon kunde inte andas o hackade tänder på nåt konstigt vis så jag måste byta.. kan inte ha ett foder som gör henne sjuk.. fastän jag hade önskat att de tålde de billiga sorterna..så jag o en kompis ska iväg o handla det o jag fick muta henne med att äta ute hehe så det blir det oxå..sen ikväll vet jag inte om det blir tjejkväll eller inte..alltid när vi ska nåt o e det ingen som vill planera nåt..

Av lifeisabitch - 19 november 2009 23:20

ikväll var jag med en kompis o tittade på ett hus, det huset blir det inte tror jag helt fallfärdigt.. sen kom Han o hämtade mig o vi åkte hem till mig där satt vi o kollade på tv o bara myste.. sen skulle han försöka sova över här men han har jätte problem att sova borta så han åkte hem efter tusen "det går bra åk du hem" från min sida.. han börjar nog falla för mig o jag faller för honom..synd bara att han inte kunde stanna men men det får bli nästa gång.. så mysigt det e att bara sitta o titta på tv tätt ihop med en kille.. jag börjar mer o mer fatta att jag innerst inne saknat tvåsamheten..

jag e lite trött men kan ej sova...får väl lägga mig i sovrummet o kolla tv lite..

jag e så nervös för en kompis han har inte varit inne på msn på några dagar.. han har försökt göra 2 självmord o på nt sätt känns det som om han lyckats denna gången.. hemska tanke...

Av lifeisabitch - 19 november 2009 09:12

jag vaknade redan vid 7 imorse. har sett paradise hotel o andra avenyn på datan..Katterna e igång o busar som alltid..puma o zorro har redan slagits o zigge o puma  och zigge o zorro.. full kalabalik här hemma ibland.. zigge e så jobbig just nu han e inne i "tonårsperioden" då han inte lyssnar o tror att han får göra allt som han inte fått innan.. den perioden kan göra en gråhårig o helt utmattad men trösten e att den går över.. det sorgliga e att efter den perioden så e han inte längre kattunge..så hans kattunge period lider mot sitt slut o det e så sorgligt..snart har jag 3 vuxna katter här hemma.. inget fel i det men de e så otroligt gulliga o mammiga när de e små.. när de e vuxna så e de mer självständiga o vill bara kela då o då.. idag ska jag städa undan lite för han kommer ikväll =)jag har beslutat mig för att sätta några blommor så puma inte kommer åt dem.. hon spyr hela tiden o innan idag så såg jag att hon åt på en blomma o sen spydde..ska bara ha detta torrfodret till efter jul e tanken sen så ska jag börja med royal canin igen..Zorro e sleten o ligger o sover o verkar undra varför jag inte sover.. zigge sitter i leksakslådan o roar sig hehe o puma vete fasen var hon e..

på andra avenyn firade de jul o shit vilken julkänsla jag fick så nu lyssnar jag på jullåtar tänk att det e inte alls långt kvar till jul =)

Av lifeisabitch - 18 november 2009 11:11

vill man bara nita nån.. imorse vaknade jag vid 8 av ett sms.. ett nr jag inte kände igen som skrev hej lilla vän hur e det ? jag svarade bra medans tankarna for i högvarv vem fasen e det.. sen fick jag ett sms vad gör du? o då skrev jag att jag visste inte vem personen var. o då fick jag ett sms att jag vill låna dig o din kropp ett tag oxå namnet på den som skrev.. GRRRR jag har sagt en miljon gånger till honom att jag inte vill mer o nu börjar han skicka sms o sånt skit oxå.. Fatta jag e inte den jag var innan det vi hade sist var ett sånt ENORMT misstag o ska absolut inte upprepas...jag var svinit trött eftersom jag jobbade till 24 igår o somnade sent, med facit i hand så borde jag gått upp då kl 8 istället för att somna om för när jag sen vaknade igen så var jag levande död.. Zigge e skit jobbig idag jamar o tar ner allt o tuggar på reklamen o allt..han bråkar med både puma o zorro idag..Hoppas kvällen blir bättre annars e det synd om de gamla..

jag har äntligen fått rätt på min ps så jag kunde lägga in min semester men det e säkert försent med min vanliga otur.. jag fick ringa lönekontoret 2 gånger idag jätte hjälpsam tjej.. de andra gångerna jag har ringt så har de varit surkärringar o det har tagit evigheter innan de hjälpt mig men nu fixade hon det medans jag var i luren.. ska snart hämta en kompis i byn antar jag för det regnar. hon skulle låna min bil för att hämta kött hos sina föräldrar.. sen får jag väl börja med maten.. e sugen på köttfärssås o ris idag.. se om det blir ätbart.


Av lifeisabitch - 16 november 2009 18:47

då e 3 av 5 dagar avklarade..imorgon har jag sovmorgon för då jobbar jag kväll.. jag e så varm inombords för Han ringer eller sms mig varje dag o visar verkligen att han vill vara med mig.. idag på jobbet så slapp jag Hyllinge så himla skönt. man behöver byta rundor lite då o då..

Puma har haft en kräkturne även idag så nu har jag dammsugit o torkat golv,

jag har så himla ont i mitt nyckelben fattar inte vad jag gjort vaknade imorse o hade ont.. antagligen har jag sovit så hårt för jag har ju mycket sömn att  ta igen efter den sömnlösa veckan.. annars har inget skoj hänt.. har fått mitt prov idag så jag ska bara ta det o sen skicka iväg det med posten , tänkte att jag skulle ta det imorgon.. sen tar det en vecka innan jag får svaret.

jag har så konstigt ont i min mage den e uppsvälld o det gör ont i den när jag ätit..hoppas att jag inte e gravid för det hade sabbat hela mitt liv just nu.. pappan hade jag absolut inte velat ha i mitt liv o han den nye hade nog inte pallat läget i såfall.. tänkte att om min mens inte kommer som den ska så ska jag kolla mig annars får jag nog göra nåt åt min mage ändå för så här kan jag inte ha det..

snart e det Ullared på tv så roligt det programmet e o sen ska jag kolla på Paradise hotel o silent libary.. helt sjuka program men så roliga =)

ha en bra kväll allihopa = ()

Av lifeisabitch - 15 november 2009 14:40

Nu är det bara 3 dagar kvar att jobba har klarat av att jobba 2.. denna veckan som gått har jag typ sovit igenomsnitt 3 timmar per natt. jag e helt slut nu ska snart nanna lite..igår frågade jag min "dejt" hur han såg på oss om vi dejtade eller om vi var ihop o han svarade att han antar att vi e mitt emellan typ.. vet inte inte riktigt om jag fattade vad han menade..men men han visar mer o mer tydligt att han tycker om mig o jag börjar falla rejält för honom oxå.. var hembjudna till min bästa kompis i fredags o vi åt god mat o kollade på johan falk.. vi satt o höll om varandra i soffan jätte mysigt o han skjutsade hem mig o jag gav han en puss o han fortsatte kyssa mig så det blev lite hångel i bilen =)

Av lifeisabitch - 12 november 2009 21:03

min bästa kompis klarade sitt körkort idag =) jag e så glad för hennes skull , har varit ute o åkt med henne nu ikväll de ringde bara o sa vi ska o fika kom ut o när jag kom ut så satt hon  i förarstolen =)

imorn blir det middagsbjudning o film på kvällen hos dem med killen =)

Av lifeisabitch - 12 november 2009 07:53

e det inte konstigt när man ska upp o jobba så e det skit jobbigt att ta sig upp, man förbannar larmet o vill int alls gå upp.. nu när jag e ledig vaknade jag vid halv sju tiden o var hur pigg som helst. all min morgontrötthet e försvunnen.. den återfinns hos katterna som undrar om jag e helt galen som går upp så tidigt frivilligt nä här ska det sovas anser de så alla 3 ligger o sover på olika håll i lägenheten..här e mörkt tyst o lugnt o jag bara njuter, Zigge var så otroligt jobbig igår så jag hade lust att skicka honom med enkelbiljett till stödhemmet i blekinge som han kom ifrån.. men han lugnade sig o jag blev kärleksfull igen mot det lilla monstret.. jag har mer o mer börjat kalla honom monster.. får nog skärpa mig o kalla honom zigge så han vet att det e hans namn.. Zorro e så trött så trött, hans liv består just nu av att pryla zigge, äta , sova o kela. han börjar bli vuxen min lille bebis.. tiden går så himla fort inte längesen alls han kom hem till mig liten o ljusgrå o busig var han fy fasen trodde jag skulle bli idiot på honom o nu e han 4 år gammal o mysig..

Ovido - Quiz & Flashcards