Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 november 2009

Av lifeisabitch - 30 november 2009 19:16

idag har jag varit vaken sen kl 3 inatt var klarvaken då o kunde inte somna om.. jobbade mellan 7-16 idag. det första katterna gör när jag kommer hem e att de ryker ihop.. Zorro anfaller stackars Puma så hon flyger in i dörrkarmen.. jag får upp henne i famnen o hon sätter klorna i mig men hon ångrar sig medetsamma när hon förstår att jag räddade henne.. jag har klippt klorna på dem allihopa nu för de var riktigt vassa.. de uppskattar inte det alls. sen har jag pratat i en halvtimme med min mamma o sen ringde HAN o då pratade jag med honom i en halvtimme.. nu ska jag snart se halv 8 hos mig ullared o sen CSI o paradise Hotel.. med andra ord en riktig tv kväll.. det kliar i mitt öga har säkert fått nåt skit eftersom alla mina katter har haft envisa ögoninfektioner i ibland kan det gå över på människan.. dvs mig.. Pum börjar bli bättre har ögonen mer öppna o de rinner inte alls mycket längre.. lilla gosingen som vi har kämpat.. jag river mitt hår om de andra insjuknar nu igen.. de har fan inte varit friska sen i september..

 

nä nu kallar tvn.. ha en superbra kväll=)

Ovido - Quiz & Flashcards