Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 november 2009

Av lifeisabitch - 23 november 2009 16:29

idag är sista dagen på min långledighet.. det e så mörkt ute o det har regnat hela dagen.. jag städade som vanligt imorse, nej jag e inte pedant men med 3 fällande katter så måste man städa ofta ..sen var jag ute o gick med en kompis såklart började det regna så man blev het dygnsur.. nu i eftermiddag så har jag legat o sett på transformers.. jag tänkte jädra skräpfilm först men efter ett tag så blev den riktigt bra.. snart ska jag tvätta lite.. har tid i tvättstugan 17,00..

Puma stackaren har blivit så förkyld... hon nyser o hennes ena öga rinner.. så synd om stackaren fast hon e rätt pigg ändå.. jag har bytat till Iams multicat o det verkar vara ett bra foder..ikväll är det Ullared o sen mamma till en mördare o sen paradisehotel sen blir det nog sängen har en lång dag på jobb imorn..

e uttråkad o trött idag.. o fattar inte varför en viss kille från mitt förflutna inte kan låta mig vara... Han var ett misstag men det verkar han inte förstå..

han vill väl ha makten över mig..

Ovido - Quiz & Flashcards