Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 november 2009

Av lifeisabitch - 8 november 2009 19:01

idag har det varit en stressig dag.. mötet med mina kompisardrog ut på tiden så jag blev en halvtimme sen till mamma o pappa.. jag hatar verkligen att inte passa tider. barngympan var inställd typiskt när jag för en gångs skull kan följa med.. middagen hos mamma o pappa löpte av bra.. morfar var där så mamma var lugnare än annars.. jag e så seg nu somnade nog inte från 5 inatt eller nåt.har lånat nåt spray som tar bort fläckar från mattan för puma hade allmäna spydag igår spydde fan ner allt.. äckligt =( nu ska jag kolla på gossip girl o sen ensam mamma söker tror jag sen e det nog sängen som kallar..

Av lifeisabitch - 8 november 2009 02:11

efter min dejt =) jag börjar sakta men säkert falla för honom.. ikväll kollade vi på filmer o pratade.. vi kysstes första gången ikväll o jag berättade om alla idiotkillar jag träffat o han förstod verkligen varför jag inte litade på killar.. jag blir helt trygg med honom, litar på honom o tycker om att umgås med honom.. nu borde jag lägga mig för jag ska iväg tidigt imorn på barngympa o sen nåt projekt mina kompisar hittat på o sen hem till föräldrarna så jag lär väl vara stendöd imorn.. min bästa kompis fixade mitt hår o han tyckte jag var så fin =)

godnatt =)

Ovido - Quiz & Flashcards