Life Is A Bitch

Alla inlägg den 28 november 2009

Av lifeisabitch - 28 november 2009 10:55

Igår var det party party med jobbegänget. sista  julfesten innan vi splittras pga omsökningar av tjänsterna till sommaren.. de hade satt ihop ett bildspel med bilder från alla festerna.. så himla roligt o så en jätte bra låt på det.. nästan sorgligt.. ibland e man så himla trött på dem men så påminns man om varför man jobbar kvar =) vi har så jädra roligt tillsammans när vi jobbar..

Roligt var det iallafall o lagom full blev jag =)

 

Puma börjar bli bättre hennes ögon e inte fullt så äckliga o hon har inte gått ner ett enda gram =) Hon äter duktigt o dricker o går på lådan som hon ska.. Har en bra känsla att vi kommer klara detta hon o jag =) min älskade prinsessa =)

 

Zorro väger nu 7.9 kg.. han e så jädra tung min "lille" boll..

Zigge har gått upp ett halvt kilo sen förra månaden så han väger nu 3.1 kg. det är mer än Puma vägde när hon kom till mig liten o hemlös o ändå tror jag att hon var drygt året då. hon vägde 2.9 o var bara skinn o ben då.

 

idag är det 25 års fest som gäller o sen e det grillning ikväll med kompisar =) Jag fick ju semester idag o imorn så jädra skönt att slippa jobba denna helgen.

¨

Igår var det stressigt värre var barnvakt lite på morgonen o sen månadshandlade jag för  ca 650 kr. har bara kattsand kvar att köpa sen e allt klart.

Ha en underbar dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards