Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 november 2009

Av lifeisabitch - 25 november 2009 19:19

Pratade med min chef idag om att få jobba extra o hon var jätte positiv till det. hon hade tänkt att fråga mig ändå men hade inte sett mig. så himla roligt =) vill så gärna ha lite ombyte o extra pengar..Puma e lite bättre nu ikväll klarade hostan själv. jag däremot e jätte seg somnade lite i soffan innan.kollar på dr phil o pratar med han på msn nu. nej nu ska jag slappa vidare ha en underbar kväll =)

Av lifeisabitch - 25 november 2009 06:20

Nu har även den friskaste av dem alla Puma blivit sjuk. hennes öga rinner hon hostar o nyser.. hon verkar pigg i övrigt o går på lådan o äter bra.. får hålla henn under uppsikt ett tag innan jag ringer veterinären.. Jag tvättar hennes öga med kamomillte inte uppskattat.. När äntligen Zorro o Zigge börjar tillfriskna så insjuknar hon.. detta året kommer jag komma ihåg som katternas sjuka år..o allt för jag ville hjälpa en hemlös kattunge..

ska snart till jobbet idag.. jobbar mellan 7-14.30 jaja får sticka nu skriver mer ikväll

Ovido - Quiz & Flashcards