Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 november 2009

Av lifeisabitch - 3 november 2009 20:18

lugn o bra låt

Av lifeisabitch - 3 november 2009 20:15


detta är min absoluta må dåligt låt...

Av lifeisabitch - 3 november 2009 20:09


denna låten är så bra jag gråter nästan varenda gång jag hör den

Av lifeisabitch - 3 november 2009 18:47

Nu e det kväll igen och jag sitter här i mörkret. tvn är igång men jag tittar inte på den direkt..det e mörkt o kallt ute... köpte ett corned bröd som jag ska äta senare som kvällsmat..

jag börjar känna mig mer o mer ensam. mn bästa kompis planerar saker utan mig hela tiden saker som hon vet jag vill följa med på.. hon behöver väl inte mig längre... hon säger alltid att hon ska höra av sig sen men det e typ aldrig hon gör det..

jag tror jag håller på att glida in i en mörk tid igen.. jag tycker allt e tråkigt o mår inte bra..har gjort en del jag ångrar på senaste tid, killen som jag ändå vill satsa på han hör knappt av sig längre och jag känner att hör han inte av sig så vill han inte ha mig så då e det inte lönt..jag har ett behov att att känna att killen vill ha mig annars vågar jag inte satsa..o just nu känner jag inte det med honom.. han vet inte om att jag låg med en annan så det kan inte bero på det..mitt liv går aldrig som jag vill.. ibland vill jag lägga mig o sova o inte vakna upp igen o hade jag inte haft ansvar för mina katter så hade jag gett upp o tagit livet av mig för längesen.. mitt liv känns inte så värt att leva eftersom jag inte lyckas med nåt..men nån gång ska det väl vända nån gång ska det väl ändå bli min tur

Ovido - Quiz & Flashcards