Life Is A Bitch

Alla inlägg den 7 november 2009

Av lifeisabitch - 7 november 2009 13:48

igår var jag på Rusta med några vänner.. körde in om min "dejt" roligt att träffa honom igen..ska till honom ikväll o kolla på film o mysa.. efter vi varit där igår så såg vi idol o jag åkte hem vid 1 tiden.. idag tog jag en rejäl sovmorgon o sen har jag packat in håret o tagit ett långt bad.. går fortfarande i morgonrock ska snart äta nåt oxå..min bästa kompis sambo ringde på innan hon hade slängt ut honom igen så han behövde nycklen som jag hade till deras lägenhet.. tycker så synd om honom ibland...jaja deras bekymmer jag orkar inte bry mig faktiskt.det ska inte fördärva min lediga lördag iallafall..katterna har busat som alltid idag.. just nu e nog zorro o zigge ute på balkongen o Puma ligger på soffan o slappar.. det blir nog inget med djurprataren.. ,mamma frågade sin jobbarkompis men hon hade bara sagt att hennes dotter hade så mycket omkring sig så där sket det sig..hoppas att det blir lättare när zigge är kastrerad.. ska boka tid till honom nästa månad hade jag tänkt mig..då e han lagom gammal.. jag har idag frågat en kollega om den misskötta lille kattungen.. hoppas hon kan ta honom eller hennes granne.. sen e nästa fråga hur ska jag få kattungen till mig hmm vill liksom inte träffa den lilla ******* hon fick mig verkligen att hata henne o jag brukar inte hata nån men henne tåler jag fan inte alls längre.. hade hon dött hade jag spottat på hennes grav..

nu ska jag slappa lite till sen ska jag äta o göra mig iordning för ikväll =)

 

vad ska ni hitta på ikväll?

Ovido - Quiz & Flashcards