Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

ibland så..

Av lifeisabitch - 18 november 2009 11:11

vill man bara nita nån.. imorse vaknade jag vid 8 av ett sms.. ett nr jag inte kände igen som skrev hej lilla vän hur e det ? jag svarade bra medans tankarna for i högvarv vem fasen e det.. sen fick jag ett sms vad gör du? o då skrev jag att jag visste inte vem personen var. o då fick jag ett sms att jag vill låna dig o din kropp ett tag oxå namnet på den som skrev.. GRRRR jag har sagt en miljon gånger till honom att jag inte vill mer o nu börjar han skicka sms o sånt skit oxå.. Fatta jag e inte den jag var innan det vi hade sist var ett sånt ENORMT misstag o ska absolut inte upprepas...jag var svinit trött eftersom jag jobbade till 24 igår o somnade sent, med facit i hand så borde jag gått upp då kl 8 istället för att somna om för när jag sen vaknade igen så var jag levande död.. Zigge e skit jobbig idag jamar o tar ner allt o tuggar på reklamen o allt..han bråkar med både puma o zorro idag..Hoppas kvällen blir bättre annars e det synd om de gamla..

jag har äntligen fått rätt på min ps så jag kunde lägga in min semester men det e säkert försent med min vanliga otur.. jag fick ringa lönekontoret 2 gånger idag jätte hjälpsam tjej.. de andra gångerna jag har ringt så har de varit surkärringar o det har tagit evigheter innan de hjälpt mig men nu fixade hon det medans jag var i luren.. ska snart hämta en kompis i byn antar jag för det regnar. hon skulle låna min bil för att hämta kött hos sina föräldrar.. sen får jag väl börja med maten.. e sugen på köttfärssås o ris idag.. se om det blir ätbart.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards