Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 november 2009

Av lifeisabitch - 1 november 2009 12:34

Idag är det den 1 november.. det som hände förra månaden är historia.. denna månaden händer det en massa skoj saker. var hemma hos mamma o pappa igår innan jobbet o hon har en jobbarkompis som har en dotter som pratar med djur o det e just vad jag behöver till Zorro.. han e så arg nu förrtiden.. morrar o har sig mot mig o mpot de andra katterna.. e så orolig att nåt e fel o att han e arg på mig för att Zigge fick flytta hit.. mamma skulle iallafall prata med sin jobbekompis o hoppas att hennes dotter vill träffa Zorro för då packar jag in honom i bilen på en sekund o far dit..för jag vill ha tillbaka min gamla katt..

idag ska jag jobba kväll igen.. rätt skönt att jobba kvällar men obehagligt för det e så mörkt..


Ovido - Quiz & Flashcards