Life Is A Bitch

Alla inlägg den 5 november 2009

Av lifeisabitch - 5 november 2009 17:21

idag har jag jobbat o efter det så har jag möblerat om i tv rummet det blev rätt fint får jag säga.. flyttade soffan för den dolde hela elementet så här har varit kallt här inne.. har balkongdörren öppen just nu för att vädra.. har dammsugit o haft mig oxå.. nu e jag trött o sleten o klockan känns som mycket mer.. egentligen skulle jag jobbat kväll idag men en kollega ville byta sin morgon mot min kväll o självklart gick jag med på det,,e lite trött på att jobba kvällar..Ljuspartyt imorn e tyvärr inställt tråkigt tråkigt..

jag träffade min moster i affären idag o hon e som en främling för mig.. har inget att prata om o hon yrade om att morfar fått svininfluensan hmm hurdå? han e inte ute så ofta o där e inga kända fall i byn.. hmm varenda gång han e lite krasslig så e hon beredd att köra till akuten o sen slänga in han på ett boende klart han blir mer påverkad han e för guds skull över 80 år.blir så trött på henne..ikväll blir det en tv kväll e sleten o frösen ska jobba imorgon bitti oxå..just nu e det fred här hemma mellan katterna.. efter mitt damp utbrott på zorro i helgen så har han lugnat sig lite.. jag älskar honom men ibland e han bara jobbig.. tror seriöst han har pms hehe..en bekant till mig e helt störd i huvet hon tar inte hand om sin katt o nu hotar hon att slänga ut den för att jag inte kan ta hand om den men ursäkta ser detta ut som ett katthem? jag har mer än nog med mina sjuklingar här hemma.. hon sa det till en kompis till mig till mig sa hon bara en massa elaka personangrepp men hon bråkade med mig på fel dag så jag fick tyst på henne.. jag kallade henne typ allt elakt jag kunde komma på.. fan vad jag hatar den hemska skatan.. böir fan arg igen nu när jag tänker på det..

Ovido - Quiz & Flashcards