Life Is A Bitch

Alla inlägg den 22 november 2009

Av lifeisabitch - 22 november 2009 13:50

Idag har jag varit på barngympa det var riktigt roligt att kolla på=) sen var det hundtävling en liten stund men det var så dåligt väder så vi stack hem.. idag är jag så trött o halvlessen.. jag borde vara lyckligast i världen men istället har jag en ledsenhet som inte går bort o jag tvivlar o känner mig osäker.. han e det bästa som hänt mig o ändå känner jag så här... jag blir så trött på mig själv.. funderar på om jag ska städa igen eller om jag ska kolla på film.. hmm vad tycker ni???

Igår var jag på julmarknad med mina föräldrar det var rätt kul. fick ett stort ljus av dem som e så fint så.. sen åt vi pizza o sen åkte jag o min bror hem till gemensama kompisar o kollade på en helsjuk film.. borta bra hemma värst eller nåt sånt hette den.. helt sjukt rolig var den..

Ovido - Quiz & Flashcards