Life Is A Bitch

Alla inlägg under januari 2011

Av lifeisabitch - 4 januari 2011 22:03

Idag när jag var på Väla så ringde läkaren, han skulle egentligen inte ringa förrän på måndag. Han hade fått svaren på mina prover, Jag har blivit mer allergisk mot mina pälsbollar. innan låg jag 0.37 av 6 nu ligger jag 2.53 av 6. Jag fick betapred som jag ska ta stor dos av nu en vecka o hjälper inte det så ska jag få pulmicort som jag ska ta några månader. Först reagerade jag inte men sen när jag kom hem så började jag gråta, känns så orättvist att de jag älskar så mycket gör mig sjuk. Har fått lite tips på olika saker jag kan testa på kattsajter så det kan jag testa. ska göra allt för att kunna behålla dem.

 

Känner mig så övergiven av en kompis oxå, hon har aldrig tid att umgås längre och lyssnar knappt när jag pratar med henne. e trött på att höra av mig nu så vill hon nåt får hon höra av sig.

Idag hade steget varit lätt att flytta ifrån denna håla ner till älsklingen. Han kommer till mig på torsdag längtar efter han. men samtidigt e jag glad att han inte var här idag för jag vill verkligen inte visa för nån att jag gråter. men han förstod nog ändå på smsen att jag var ledsen.

jag e trött men kan inte sova o jag e kissenödig hela tiden undrar om det beror på tabletterna? vill inte läsa biverkningarna..


Av lifeisabitch - 3 januari 2011 11:30

Vaknade rätt tidigt idag och det var bra eftersom jag börjar jobba redan 13.15 idag så jag får lite ledigt innan jobbet och inte bara vaknar o sticker till jobbet. Jag testade nagelvårdspaket jag fick av A och jisses vad mina naglar blev glansiga och fina =) Det andra paketet ser jag framemot att använda med han   

 

Jag har börjat lyssna på utan dina andetag - Kents gamla låt. Min favorit är med Erik Linder, En helt underbar låt som handlar om när man älskar någon   

 

Jag börjar mer o mer falla för honom och det gör saknaden ännu jobbigare. Men det e värt att kämpa för jag kan inte andas utan honom .

 

Snart ska jag till jobbet igen. Trivs så bra där o har helt underbara kollegor.

 

Har bestämt mig att 2011 ska bli ett positivt år och jag ska bli mer positiv och inte strula till det för mig hela tiden. Jag ska även försöka släppa mitt förflutna och bara blicka framåt. Jag ska ignorera att mitt ex flyttat tillbaka här. Han kan inte skada mig mer. skulle jag stöta på honom i byn så e det inte hela världen, Han e ett misstag o man lär sig ju av sina misstag.

 

Nej framtiden är min och den ska ingen förstöra

Av lifeisabitch - 2 januari 2011 16:00

Jag firade Nyår med älsklingen. Han slutade kl 24 så han missade det mesta av raketerna men det gör inget. vi hade hela natten på oss sen.. Vi var hos hans kusin och hon o jag börjar bli vänner, hon sa det var tur att han träffat mig o hon ville att jag skulle flytta ner där så kunde vi umgås. Roligt när man blir omtyckt =)

Har haft en helt underbar helg med honom o jag börjar bli så förälskad i honom. det räcker att han rör vid mig så får jag fjärilar i magen. det var längesen jag kände så här. Vi drack lite på nyår och när jag tittade på honom då så minns jag att jag tänkte att jag haft en sån jädra tur att det blev vi ändå. Jag ska aldrig göra nåt för att förstöra detta.. det är mitt nyårslöfte.. Vi sov över hos hans kusin och tillbringade hela lördagen där och sen var jag så trött så jag höll på att sova stående så jag gick o la mig o han gick till sin granne på fest. Jag vaknade när han kom hem igen för han la sig tätt bakom o höll om mig.. sen blev jag pigg o han trött som det brukar vara hehe.. nu i morse ville jag verkligen inte köra hem. första gången jag riktigt känner att jag inte vill lämna honom. fick julklappar av honom o det var jag totalt oförberedd på. Jag hade köpt till honom men hade inte räknat med att få några =)

Saknar honom som fan så jag har kastat ut julen, städat o haft mig.

Nu e det nytt år o nya möjligheter o detta året ska bli mitt år =)

Ovido - Quiz & Flashcards