Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

måndag kväll =)

Av lifeisabitch - 4 januari 2010 17:36

varvar ner efter jobbet i soffan o datan.. kollar lite smått på las vegas på femman.. den välbekanta huvudvärken smyger sig på grr.. Katterna har slarvat bort mitt lypsyl som alltid ligger på bordet.. jag e lypsyl beroende så paniken e nära hehe..måste köpa nya imorn för de håller ändå på att ta slut..

idag har det varit en skoj o rörig som alltid.. ett varierande jobb har man minst sagt men det e skoj när det händer saker..  har precis ätit middag fy fasen vad mätt jag e.. trött o mätt.. ska försöka lägga mig i tid idag o försöka ta igen all sömn jag förlorade inatt.. ska se trauma på 3an o sen Paradise hotel på 6an..

idag blev det inget roligt inlägg jag vet men jag e trötter o det har inte hänt så mycket roligt.. jag velar fortfarande fram o tillbaka om jag ska ge honom en andra chans eller inte.. risken e ju stor att det blir som innan o då e det inte ens lönt, men jaja den som lever får se =)

 
 
lyckans smed

lyckans smed

4 januari 2010 17:52

Här kommer jag med en dos lycka och lite krafter till dig i kylan! lyssna på ditt hjärta!

http://www,lyckosmide.se

 
Ingen bild

Life is a bitch

4 januari 2010 18:41

tack för det =) roligt att du läser min blogg!! jo ska försöka följa mitt hjärta men inte ens det vet vad jag vill...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards