Life Is A Bitch

Alla inlägg under oktober 2009

Av lifeisabitch - 7 oktober 2009 11:21

Godmorgon.. vaknade vid 9 tiden insåg då att jag hade skit mycket att göra idag.. en kompis dotter har fått springmask.. bara ordet e skit äckligt.. eftersom jag umgås mycket med dem så fick jag oxå bli avmaskad..inte för jag tror att jag har det.. men ändå.. jag renbäddade o dammsög igen o slängt typ hela lägenheten i tvättkorgen..ska snart tvätta.. när jag ändå var igång så tvättade jag katterna.. lille Z o P gick bra men store Z bet mig i handleden så det började blöda så nu e jag nervig för att få stelkramp.. men jag hinner inte till läkaren idag..ska jobba 16-24 o jag jobbar ju i vården så jag omger mig med usk o dsk.sen när jag ändå var på G så avmaskade jag P o store Z . Z blev mega arg o fick i sig 95 % av tabletten.. jädra katt till att ha temperament.. ska snart ner o se om tvättstugan e ledig i förrtid eftersom jag har skit mycket tvätt o måste köra till jobbet senast 15.15 måste torktumla en himla massa annars kommer min lägenhet att se ut som ett tvätteri.

Av lifeisabitch - 6 oktober 2009 11:03

är det idag solen skiner o det e vindstilla.. jag vaknade vid 9 tiden satte mig vid datan o spelade farmville.. e lite smått beroende av det spelet hehe.. sen kom lille Z o ville gosa så han låg i min famn ett tag o bara myste o spann..sen har jag dammsugit o torkat golv o precis efter jag var klar med det så fick katterna värsta spelet o flyttade alla mina mattor i deras vilda framfart..

Jag pratade med en kompis igår som jag strulade fram o tillbaka med i typ nästan 2 år.. han frågade vad jag skulle göra i helgen o jag har typ nada planer o det hade inte han heller så han sa om jag blev helt uttråkad så kunde jag ju komma o dricka hos honom men sen medetsamma efteråt så sa han att han hade säkert mycket att görao så så vi fick se.. jag e inställd på att inte komma till honom på lördag.. o dessutom vet jag inte om jag vill.. har nästan precis lyckats ta mig bort från honom o jag tror inte jag orkar med den känslomässiga bergodalbanan det var då..jag höll på att ramla rakt ner i en depression då o jag tog mig upp men ramlade ner igen... så jag tror jag avstår.. jag mår ju rätt hyfsat nu förrtiden o jag vill inte bli knäckt av en kille....

då e det tid att jobba ikväll igen o idag känns det motigt.. det e min 5e dag på jobbet o det e segt att jobba så många dagar..

Av lifeisabitch - 5 oktober 2009 15:29

Då är min fjärde arbetsdag avslutad bara 2 kvar..Kallt o blåsigt har det varit idag.. så kallt.. brr hatar kyla..Sitter o kollar på the Tyra show under en filt i soffan o bara slappar.. tänkte att jag skulle äta middag senare ikväll. kött o pommes.. mums..lille Z ska avmaskas men jag vet inte riktigt när jag ska göra det han e ju fortfarande sjuk..just nu har han fullt upp men att hitta allt han absolut inte får ha.. Idag tänker jag inte gå ut mer, fryser som fan..ska se hollywood fruar ikväll skojigt program

Av lifeisabitch - 3 oktober 2009 15:06

Fy fasen vad det har regnat idag o jobbat har jag såklart gjort.. dyblöt blev jag...hösten har verkligen kommit.. idag har det varit en bra dag på jobbet.. jobbat med roliga personer..snart ska jag iväg till en kompis.. katterna busade när jag kom hem men nu sover de.. mitt hjärta värker men jag ska ta mig igenom även detta.. jag måste radera honom helt ur mitt liv jag orkar inte... livet e för kort för att må dåligt pga av andra..

Av lifeisabitch - 1 oktober 2009 06:35

Nu e det oktober o det betyder att det e höst nu.. ska iväg ö serva bilen idag.. igår vaccinerade jag de 3 o Z var på riktigt dåligt humör anföll mig hos veterinären o väste mot henne o hade sig.. Lille Z blev hennes favorit hehe hon gosade o hade sig med honom.. men han har fortfarande kattinfluensa så jag skulle börja med ögondropparna igen.. några dagar.. P var enbart rädd.. men hon var iallafall snäll.. nä måste dra nu skriver mer sen

Ovido - Quiz & Flashcards