Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av lifeisabitch - 25 oktober 2009 21:33

jag e så seg det har varit så hela dagen..det blev ingen hundtävling o ingen middag. vi missade hundtävlingen för vi trodde den började kl 14 men den började 13. middagen ställdes in för varken jag eller J orkade vara sociala för ingen av oss har mått så bra.. jag e så täppt o blöder näseblod hela tiden ..vi sa att vi tog det en gång när vi mådde bra..roligare då.. snart ska jag lägga mig o hoppas att jag e piggare imorn

Mina katter väger

Zorro 7.7 kg (4 år gammal)

Puma 4.2 kg ( ca 6 år gammal)

Zigge 2.6 kg (ca 5 månader)

Av lifeisabitch - 25 oktober 2009 09:56

jag tycker att ställa fram o tillbaka klockan e helt onödigt.. vad resulterade det i inatt jo att jag vaknade mitt i natten o kunde inte somna om på nån timme sen somnade jag om o nu e jag helt slut för jag sovit för mycket..

idag ska jag på hundtävling o kolla o sen blir det middag hos min bästa kompis o hennes kille med min dejt.. jag tycker om honom på ett sätt jag blir så lugn med honom.. igår gick vi på marknad tillsammans o det kändes rätt mysigt.. såklart hade den andre skrivit på msn när jag kom hem.. suck o pust jag verkar bli prövad nu rejält.. Zigge kattungen har busat på mig typ hela natten idag grr att han aldrig kan sova när jag sover.. ska väga allihopa idag för att se så zorro knubbisen inte har gått upp i vikt av det nya torrfodret. han mår mycket bättre nu..utslagen e helt läkta men hans humör suger fortfarande sur o vresig e han..

Ovido - Quiz & Flashcards